Sunday, November 28, 2010

Ada kesengalan di situ

tah apa2 la blog aku ni...aku update time lain dia appear time lain...dh la aku ni x berapa nk pandai nk meng"otter" setting kt sini...dia leh wat hal plk...lain aku buat...lain plk dia mempamerkan diri...

ni satu hal lg...skit gg la plk...aiseh...kan bagus time2 gini aku ada kwn keje dentist ke...leh la tlg repair apa y ptt kt gg aku ni...kompom pas ni aku x leh nk memakan mende2 y keras...cian aku asik kene mkn ais krin hagaan dass je...ewahhh...kalu nye ada...jgn kata ada ke x aiskrim tu kt kontan ni...duitnye non ado...hahaha...

akibat2 mende y merapu meraban sebegini menyebabkn aku xde mood utk mengupdate blog aku...dan juga trip team kami y nk ke korea nmpk nya kene tunda la kwn2...boss...kasi pikirkan tmpt lain y lebih selamat selain ke Korea di ambang peperangan itu...x de winter sonata pun x pe...kt kontan ni pun dh msuk winter dh ni...kalu nk merasa marilah kita ke pulau redang ke perhentian ke...kalu nk merasa winter kt pantai timur ni ler....tp kalau tny sy nk ke mn...sy prefer nk pegi sidni...hehehe...cadangan je boss...

k la...aku nk mencari klinik gg y plg murah selain dr klinik kerajaan rm2 tu y sakit teramat tu...nk pegi repair gg ni...bln lps kete kene repair...bln ni tuan dia plk...jgn tuan dia over haul mcm kete dia gak udah ler....

No comments:

Post a Comment