Sunday, October 31, 2010
























































































































ari tu ada seseorg tu nyanyi lagu ni...BILA CINTA...aku tau tu lgu Lagenda Budak Setan...dia kata citer tu best...aku dgr2 gak org lain kata pun best...best la kot smpi Lisa Surihani pun dpt award pelakon terbaik utk filem tu...tp dia kata...dgr lah lagu tu...lagu tu best...slm aku knl mamat ni dia suka sgt tujukan lagu kt aku...apakah lagu ni ditujukan utk aku lg...




maka dgn rajinnya aku pun buka youtube...n cari kt google psl lagu ni...





aku pun mengamati lagu tersebut...ermmm...pe kes...lgu ni utk aku ke...erm...tlg jwb sikit...






Bila cinta kini


Tak lagi bermakna


Yang ku rasa kini


Hanyalah nestapa


Ditinggalkan cinta masa yang lalu




Dulu kau tawarkan


Manisnya janjimu


Yang kusambut itu


Dengan segenap hatiku


Bila engkau pergi


Tinggalkanku




Hilangnya cintamu


Menusuk hatiku


Ternyata memilih


Cinta yang fana




Perginya dirimu


Merobek jantungku


Hingga ku terjatuh


Dalam harapan




uuuu...




Dalam harapan....




come on...jgn la gitu...sedih wa rasa kalu itu y lu rs bro...elek2 sdh...awk pun dh ada famili...(smua ex-bf aku dh kwin n ada famili sdri)...sy doakan y terbaik n terhebat utk awk sekeluarga bro...lagu ni mmg jiwang karat la...alamak aiii...zmn jiwang dh berlalu...skrg zmn milenium...




truskan apa y kita...apa y kita kejar...sm2 doa...kita menuju ke jln y diredhaiNya...














No comments:

Post a Comment