Sunday, November 7, 2010

Bermulanya satu perubahan...



Salam u olz...
Ekceli aku x tau nk citer apa kt blog ari ni...tp...tu la...rs cam nk tulis a.k.a update blog...U olz tatap je la apa y ada kt sini ek

Adalah ari tu aku dpt kol dr kazen aku y belah abah aku y agk rpt la...Aku pggl dia kak long andak...Tetiba je dia ditimpa kecelakaan...eheh...Dia tny kt aku psl kazen aku gak y belah abh...hahaha....Nape aku gelak...Aku igtkn aku je y x knl sedara...rp2nya...ada gak antara kazen2 ni sbnrnya x knl sedara...Apa la u olz ni...Tu la...dulu ms ry x mau jengah sesama sedirik...Kan dh tua2 bangka ni bru nk mengenali sedara...Lain la aku ni y dok kt ober the sea ni...Kompom la aku x balik kg...

Tp y wat aku teruja...Kazen aku y aku pggl kak long ni kata dia bc blog aku...Owhhh...Terharunya ada org jengah blog I y x seberapa nk blog ni...Weh...Bila mau jupa dgn akak ko y hot ni utk ajr2 wat blog...nk blog y cantik mcm 1 blog y aku suka benor menegok n bc nya...blog Kak yong...Kalu bc blog dia...jgn kata nk gelak guling2...leh meleleh ayaq mata ni u olz...
Kazen aku ckp citer aku y no 2 tu best...hehehe...Best kn...Kiranya aku dh lgkh 1 ank tgga dlm bidang penulisan blog ni la...Huahua....

Owh ye...Aku bru start keje baru...jd cikgu...tadaaaa...Cikgu lepasan bank atau cikgu tadika...Bkn sbb aku ni hampeh sgt smpi keje tadika pun aku sapu...U olz jgn nk perlekeh keje tadika...Keja tadika ni la kita leh tgk pembesaran ank2 kita...U olz dok kt opis apa u olz tau...So...Aku dh pnh meletakkan amanah kt taska utk jg Kimi...La ni...Akn aku pgg amanah parent2 y lain utk jg ank2 mereka...Seronok u olz tgk ank2 ni dpn mata...Tgk cr mereka nk belajar membaca...Cara sesama sdri nk tunjuk kebolehan memasing... Sgt sweet tau u olz...I tell u...

Ermmm....Kt tadika ni gak la aku dh mula satu perubahan...Pakai tudung...aku hrp ni biarlh y kekal...Sblm ni bkn x pnh pki...Pernah sgt...Tp kejap bukak...Kejap tutup...Kali ni aku dh berjanji pd diri sdri n aku nk ini akn jd amal ibadat aku sdri...Byk faktor utk kita berubah...Xsemestinya sbb kene org suruh...Kalau nawaitu kita baik...Baiklah y akn dtg pd kita...Aku x reti sgt nk ckp bermadah or nk berceramah...Tp kalau dgr tu ok la...Ari2 aku dgr ceramah abh aku tau.....huhuhu....

Weh...aku mta tlg ni...mcmn nk kasi kita pny gambar kt cerita kita ni...

Kan...tu je citer aku ari ni...u olz enjoy2 la ye...smbil leh kutuk2 aku nyer blog y xseberapa...Pasni leh kasi 1 perubahan pd blog aku ni...

Jumpa nx week plk u olz...tata





No comments:

Post a Comment