Friday, April 22, 2016

Oh My Princess Mahirah

Assalamualaikum...

Hai semua!!! Hari ni saya nak cerita pasal saya. Nama saya Aliya Mahirah. Panggil je Mahiyahhhhh. Saya suka bermain. Selalunya kalau tak dapat main saya akan mengamuk. Bila saya mengamuk, mami saya akan menuruti sahaja kemahuan saya. Hebat tak saya??? Dedi saya cakap perangai saya macam mami saya. Hari ni saya mengamuk sebab dedi saya cuti tapi dia duduk kat rumah aje. Dapat juga saya pergi bermain.

Aduhhh... Mami saya ni. Saya tak ready lagi nak bergambar

Saya ajak mami dengan dedi saya pergi Aeon Balakong. Kat situ best sebab ada playground.  Mami kata dia pun suka pergi situ sebab ada ekon. Kalau pergi outdoor playground nanti panas.

Relax laa dedi. Alaaa baru RM15 nak masuk sini. Bertabah tau



Jemputlah beli di stall beger saya tau. Saya masak dengan penuh kasih sayang. Dua singgit

Perkhidmatan penghantaran juga ada tau

Mami kan surirumah. Ni dia tengah masak. Saya suka tolong mami saya masak

1..2..3..4juta. Ada 4juta ball kat sini

Lambat sangat nak tunggu prince charming datang

Masa ni dedi saya dah hilang ke mana tah, Mentang2 la takut saya pow dia. 

Prince charming tak datang2. Kita naik kuda sendiri je la. 

Thanks for viewing. XOXO

No comments:

Post a Comment