Tuesday, April 12, 2016

Shawl Ohh Shawl

Assalamualaikum...

Walaupun saya tak bekerja, encik suami selalu tegur kalau nak keluar kena pakai cantik2. Disokong pula dengan kata2 nasihat untuk para suami yang memacam kat FB pasal nak isteri cantik suami kena korbankan sikit duit untuk isteri. Saya suka sangat dengan nasihat sebegitu. Tapi tak pernah la saya nak tag2 kat encik suami kat FB dia. Buat malu je. Kang orang kata bini mata duitan pulak. Better saya share itu kat WA beliau. Dan akan memahami. I'm a happy wife.!!!


Semalam saya kemas2 almari saya dan asingkan beberapa shawl yang dah tak pakai. Dan tinggallah sebanyak yang dalam gambar. Kemudian saya send gambar tersebut ke WA encik suami. Wooww... Kemas tudung ke. Banyaknya tudung dia. <3 <3 <3 . Dan saya reply, aah... banyak kan.. Banyak tudung plain laa Bee.. Tudung corak2 sikit jee... Kena beli tudung corak2 la... Dan saya tak menerima apa2 reply dari encik suami. Sob...Sob...

Hurmmm. Kalau dah perempuan. Tudung banyak2 pun masih kata tak ada tudung nak pakai. Kata encik suami masa dia masuk bilik sambil belek2 tudung saya. Sebelum tidur saya akan tengok IG. Haihhh. Tak keruan la tengok IG ni. Should I uninstall my IG???

Thanks for reading. XOXO.


No comments:

Post a Comment