Thursday, May 5, 2016

YES! Pilihanku

Assalamualaikum..

Kalau saya buka Fb saya, saya tengok ramai yang pakat nak terminate perkhidmatan internet mereka dari syarikat yang berwarna hijau/merah itu. Tapi kalau saya baca perbezaan antara hijau/merah dan ungu/biru itu. Memang terlalu banyak perbazaannya. Kalau saya sebagai pelanggan mereka pun, pasti saya akan bertukar kepada yang lain. Namun begitu, saya menggunakan perkhidmatan warna biru muda isitu YES. Setakat ini memang tak ada masalah walaupun kalau saya balik Taman TAS Kuantan tak dapat line. Saya masih setia menggunakan YES ini. Dan dah masuk tahun ketiga saya menggunakan perkhidmatan ini.

YES @ Lot 10 Bukit Bintang

Saya memilih plan Superbooster88. Kalau sebelum ini pakej saya Superbooster68. Memandangkan kontrak dah habis maka kami pun sambung dan upgradekan sekali plan tersebut. Setakat ini dah seminggu saya guna. Memang terbaik. Sampai nak muntah saya tengok video kat FB dan juga Youtube. Tapi bab youtube tu saya sorang je boleh view. Orang lain dilarang sama sekali. Pusing2 lagu "sudah kutahu by Projektor Band". Maklumlah dapat 8GB data kuota dia. Paling seronok pastinya bab beloging ni. Laju je nak upload gambar.

Tukang bayar

Tukang perabis


Seronok betul saya upload gambar dengan kelajuan yang maksima. Dah tak macam nak cerita pasal YES je ni. Asik tayang muka sendiri. Oh ye. Nak bayar bill pun senang. Mana2 mall yang saya masuk mesti ada booth YES. Kompem saya singgah nak bayar bill. Tu pun kalau jenjalan dengan encik suami la. Sebab dia yang bayor. hahahaha..

OK tu je. Thanks for reading. XOXO.

No comments:

Post a Comment