Tuesday, December 7, 2010

kene tembak

aku x mau la nk citer panjang2 hal aku y berlaku dlm minggu ni...tp agak terkilan la bila org y kita hrp leh back-up kita dok jerit2 kt kita tnpa periksa...ye la...kalu kita nk mrh ke...nk tembak ke...kita kene la semak dulu...kene dgr citer dr 2 belah pihak...n plg aku x puas ati bila kwn aku ni bru je kenal dgn pihak y sowang lg...mntg2 la pihak y sowang lg tu keje dgn dia...so...mende y berlaku ke atas aku...sape y nk tggg...skrg ni aku x bw hal ni ke tgh pasl nya ada nya kwn aku y dok jerit...kalu hal ni bw ke tgh...kwn aku gak y sgkt...cuma y membelenggu aku skrg...pihak sebelah tu y celaka teramat tu...bersenang lenang ats tindakan dia melagakan aku...

mende ni kalu main amek tindakan scr sah...byk sgt protokol n syarat2 y kene patuhi...so...kalau amek jln mudah...isk...dosa tu...x mau aku...x pe...kita buat slow2...ahaks...

mamat ni aku mmg akn aim smpi mati...dia keje askar...tggu n lihat apa y aku buat...sblm aku buat...Allah tu akn menyebelah org2 y teraniaya...Insyaalah...

No comments:

Post a Comment