Friday, April 25, 2014

Musim Kenduri Kawin Kengkawan

Wahhh... banyaknya kenduri kawin yang nak kena attent tahun ni... Rezeki namanya... The best part... boleh jumpa kawan2 lama... Dari kecik memang saya suka sangat pergi kenduri kawin...


Ni kawan baik saya masa saya kerja McD dulu... Kami ada lagi beberapa orang kawan yang memang kamcing / kacip waktu keje dulu... padahal, outlet kami bukan sama pun... Paling best kitaorang mengulor kat Genting... Hehehe... Sampai dah beranak pinak pun kami tetap bersama... Akhirnya sampai juga jodoh kawan saya ni... Moga berbahagia ke akhir hayat... Hingga ke syurga... Aminn...


Yang ni pulak masa kenduri kawin saya... Alhamdulillah... Sampai juga jodoh untuk saya setelah sekian lama... Hanya doa dan harapan yang terbaik untuk kami... Semoga suami saya dapat membimbing saya hingga ke syurga dan kami akan kekal bersama di sana.

Nanti saya ceritakan lagi kenduri kawin yang akan datang... Saya suka pergi kenduri kawin!!!

Jumpa lagi di next entry... Salam..

No comments:

Post a Comment