Saturday, March 19, 2016

My Another Hand Bag

Assalamualaikum...

Bagi saya sebagai mak-mak ni. Perkara yang paling seronok bila ada anak perempuan. Tapi masa hanya ada anak teruna saya dulu, perangai dia memang macam mak-mak. Suka ikut pergi shopping is a must. Now bila dia dah besar ni, tak mau dah dia ngak ikut. Alhamdulillah, Allah kurniakan saya seorang anak perempuan yang menjadi teman saya ke mana jua. Tapi yang ni lagi over dari saya.

Kalau bawa dia pergi mana2 mall. Konpem tak mau balik. Nak pulak bila baru je sampai kat tepi jalan menuju ke mall tu. Dia punya excited siap menjerit lagi. Kalau kami tak ada tujuan ke situ dan hanya lalu aje. Dia punya meraung boleh terbalik kereta dibuatnya. Kalau dah masuk, berlarian dia dalam tu. So kami laki bini memang kena osom sape yang kena kejar. Sekarang dia memang pandai sangat pilih2 baju. Hurmmmm... Baru umur setahun setengah. Makin licin kepala dedi princess oiii...

Hipster sangat bergambar tutup muka

Kita shopping groceries je tau


Penat tolak troli, masuk dalam troli pulak


Dia boleh jadi penunjuk arah juga ke mana troli harus ditolak

Yeayyy... Dapat main. Tah apa2 la barang dia angkut dalam troli

Gitulaa keadaannya kalau bawa dia pergi beli groceries or barang2 dapur. Ada je menda yang dia sumbat dalam troli. Kadang tu sampai saya sendiri kena keluarkan semula sebelum sampai cashier. Tu pun kena pastikan yang dia tak nampak. Kalau nak tengok gaya dia mengamuk, try la...

Hingga jumpa lagi. Thanks for reading. XOXO...

No comments:

Post a Comment