Sunday, June 5, 2016

Floria Putrajaya 2016

Assalamualaikum...

Hurmmm... Ketinggalan kapal terbang betul dengan cerita saya kali ni. Dah habis dah pun pameran Floria Putrajaya 2016 tu, tapi saya baru nak bercerita pasal tu. Orang lain kalau terbaca entri ni pastu nak pergi mesti kehampaan kan sebab kena tunggu tahun depan la nampaknya. Apa pun, saya hanya nak cerita tentang pengalaman saya je la. Eh... Cerita ke. Taklah. Saya nak kongsikan gambar saya aje. Haaa... Tu baru betul.

Tiket masuk untuk ke pameran bunga dan landskap ni adalah RM7.50 untuk dewasa dan RM3.50 untuk kanak2. Tu tak masuk untuk tiket ke magical garden. So tak taulah apa yang ada dalam taman yang magic tu. Saya sekeluarga pergi waktu siang. Memang berdenting laa panas masa tu. Elok je balik le rumah, hujan lebat melarat ke malam. OK la. Layan je la gambar ni. Malas pula nak menaip panjang2.


Entrance

Warna tak menarik la pula. Maafkan HP saya

Dedi's little girl yang meleleh air lior tido atas bahu dedi

Wonderland



Baru bangun


Selain dari bunga2, ada juga pameran kucing kat sini.

Bestnyer laa pokok buah tin yang mencanak buahnya.  

Makcik makcik


Kebanggan encik suami.

Ni merupakan pertama kali saya datang ke sini. Duduk dekat dengan Putrajaya tak pernah nak datang. Kalau ada lagi tahun depan, bolehla saya datang lagi. Hingga berjumpa lagi. Thanks for reading. XOXO...

No comments:

Post a Comment